Σας περιμένουμε στην αυριανή Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση των Κατηχητικών μας...!!!


Δείτε μερικές από τις ατάκες που θα ακουστούν αύριο Σάββατο στη Γιορτή μας καθώς επίσης και μερικές φωτογραφίες από τις προετοιμασίες μας!

- Καλησπέρα σας λοιπόν.. Καλώς ήρθατε στη γιορτή μας! Καλώς τους!

- Ναι αλλά όταν σας μιλάω θέλω να με προσέχεται και όταν σας ρωτάω να απαντάτε. Λοιπόν καλά μέχρι εδώ;

- Έμπνευση. Έμπνευση που είσαι; Δεν έρχεται. Έμπνευση με ακούς;

- Λοιπόν Χριστούγεννα και δεν σε βλέπω να έχεις ετοιμάσει τίποτα.

- Αχ και να αντάμωνα το Αστέρι το Χρυσό!

- Να μην κοιτάζεις χαμηλά στη γη. Στον Ουρανό να ψάχνεις για Ελπίδα.

- Μακρύς ο δρόμος σου για να βρεις το Χριστό. Θα κουραστείς, θα κακοκοιμηθείς κι ίσως πεινάσεις. Και μην ξεχάσεις. Όχι κακίας βάρυτα πολλά. Να συγχωράς.

- Να ψάλλεις και όταν οι καιροί είναι κακοί!

- Σιγά-σιγά, σκαλί-σκαλί και τα Χριστούγεννα θα προσκυνήσεις.

- Αυτή η παρακοή του ανθρώπου του στοίχισε τον Παράδεισο... Τους έδωσε όμως την υπόσχεση ότι κάποτε θα γεννηθεί ο Υιός του που θα σώσει τον κόσμο από την αμαρτία.

- Μία φοβερή Κυρία μα και λιγάκι κρύα, μάγεψε τις καρδιές μας, λύγισαν οι αντοχές μας.

- Τα Χριστούγεννα να χαθούνε γιατί όλοι γύρω μας πενθούνε;

- Γεννήθηκε ο Χριστούλης μας και έφερε σε όλους μας χαρά!!!
  Εμείς να μην τα θέλουμε θα έρθει συμφορά!!!

- Τα παιδιά! Ιδού η λύση, η Ελπίδα να μην σβήσει,

- Καμία κρίση δεν μας πτοεί, το γέλιο δεν πληρώνεται, μας έχει χαριστεί!!!!!

- Φάντη ας γίνει η καρδιά, να πάρει το Χριστό αγκαλιά

- Ωραία τα ποιήματα που μας γράφουν, αλλά η μέση μου με έχει πεθάνει.

- Εγώ τουλάχιστον έχω σώας τας φρένας μου και δεν συγχέω τα νομίσματα.

- Θεέ μου, δεν έχω ξαναδεί τέτοια λάμψη. 









από την ετοιμασία του δέντρου που θα φιλοξενήσει ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου